پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس

  • کد خبر: ۲۳۴۲۵۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸
تاریخ و ساعت بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ | لحظه‌شماری برای آغاز آخرین نمایش کریس
تیم‌های ملی پرتغال و جمهوری چک در آخرین دیدار از هفته نخست یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته نخست مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به مرحله پایان رسیده و فقط ۲ بازی از گروه F باقیمانده است.

از این گروه تیم‌های ترکیه و گرجستان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی پرتغال نیز که خیلی‌ها برای آغاز بازی‌هایش لحظه شماری می‌کردند، سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

با وجود سن بالای کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ به نظر می‌رسد این آخرین حضور رونالدو در رقابت‌های یورو باشد و با خداحافظی پرتغال از این رقابت‌ها، کریس نیز با یورو وداع کند.

تیم ملی پرتغال نیز در این رقابت‌ها علاوه بر داشتن نعمت بزرگی همچون رونالدو از ستارگان دیگری همچون فلیکس، فرنانندز، سیلوا و کانسلو بهره می‌برند که دست مارتینز را برای چیدن ترکیبی هجومی باز گذاشته است.

طرفداران رونالدو و پرتغال قهرمانی را برای این تیم در یورو ۲۰۲۴ متصورند که کار بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی با وجود مدعیان به صف کشیده اروپا است. حال باید منتظر نمایش شاگردان مارتینز در مرحله گروهی ماند، هرچند به نظر نمی‌رسد تیم ملی پرتغال کار چندان سختی برای صعود از گروهش به عنوان تیم صدرنشین داشته باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->